permata hati ibu dan ayah

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Friday, 15 July 2011

cabutan bertuah romantis studio

salam..

alkisahnye sy trbaca satu blog pasal romantis studio nak wat cabutan bertuah..5 hadiah utama pre-wed video percuma dan ada tambahan hadiah iaitu 10 pasangan bertuah dapat voucher rm200 untuk pre-wed shoot.

saje2 la masukkan email..xde la mengharap pape sebab no cabutan tu dah sampai 451.boleh bayang tak berapa banyak penyertaan..hmm..
mase tgh surf fb nampak satu post ucap thanx kt romantis studio..baru tringat hari ni la hari cabutan bertuah tu..

sje la gedik2 bukak web romantis studio..tengok dekat 5 pemenang 2 xde pun name..so taw la x bertuah kan..hehe
pastu scroll ke bawah nmpak senarai 10 psgn bertuah yang dapat voucher rm200..ehhhh3.. ada nama me n incik lah laaa...suke sgt..
walaupun x dapat hadiah utama..dapat voucher pon jadi la..ngeh!
1st time kot merasa bertuah..lalala~


p/s harap2 bertuah untuk besok jugak..aminn3 ya rabb

daa..

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda

bloggerwidgets