permata hati ibu dan ayah

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Wednesday, 2 November 2011

DIM Bunga Tisu


salam..hai kawang2..(hohoi ganu ngat neh..)

sy tengah menjalankan kerja2 menDIM bunga tisu untuk dijadikan bunga pahar..-->err ayat cam pelik.bunga pahar diperbuat dari bunga tisu..err pelik gak..ok2.meh la tujuk rupenye cane..gini hah


cantek tak? bunga nampak lebih lembut nak banding ngan masa wat pomander ball
dulu..sy guna crepe paper ni


gigih betol nak wat 100 pcs bunga ni..

bahan2 da ade..cuma usaha je xde lagi..haha

doakan sy sempat menyempurnakan bunga-bunga untuk diletakkan dipelaminan seterusnya diberi kepada tetamu yang merenjis..dan sy berharap agar ianya tidak jadi begini selepas majlis..(ayat skematik..ekeke)


kalo nak buang pon tolong jangan bagi saya nampak..huhu.
gamba ni sy amek kat parking kete..sedih kan kalo tengok bunga hasil tangan sendiri disia2kan (walopon rasenye bunga yg dibuang ni bukan wat sendiri kot) tapi..tapi..tapi..jangan la buang ceni.hargai cket

p/s : kang orang datang knuri sume tamaw amek bunga pahar..takot terbuang sy nampak..hahahaaha

4 comments:

  1. Sebab tu kalo gi kenduri kawan2, saya tak suka amik bunga telur. Sebab saya tak suka simpan. Nnt kalo saya buang, membazir plak kan? Good luck utk siapkan bunga tisu ni.

    ReplyDelete
  2. betol3..kalo simpan pun tataw nak wape kan..buang dgn cara berhemah kot..huhu.thanx

    ReplyDelete
  3. alala..tutorial da manyak..sme jek..heh~ malu mau bg tutorial :)

    ReplyDelete

Tinggalkan komen anda

bloggerwidgets