permata hati ibu dan ayah

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Tuesday, 4 October 2011

Padini warehouse sales

salam..

hai semua.harini sy nak cite pasal aktiviti hari sabtu yang lepas.seperti tajuk di atas la aktivitinya..sebenarnya sy ngan ofismate dah pegi ke padini hari jumaat lagi..tapi kami tak bernasib baik nak masuk atau dengan kata yang lebih jujur kami tak larat nak bersesak+berhimpit2 didepan pagar padini+bau-bauan badan yang kureng menyenangkan..uwekkk..dengan pantas tarik tangan ofismate dan pujuk kata besok pagi2 kite datang ye..huhu

seperti yang dijanjikan seawal 7 pagi sy dan osmates seramai 4 orang dah terpacak depan padini..woww..ramai dah orang..naseb baik dapat parking dekat dengan warehouse tu.terdengar perbualan orang yang paling depan..die dah menunggu sejak 5 pagi..haiyohhhhh.berbanding semalam..hari sabtu ni diorang beratur betul2.bagus betol.tapiiiii..bila pagar dibukak je masing-masing serbu.takde maknanya dah nak ikot barisan.

bagus kan mereka :)

bila dah masuk kat dalam tu, macam blur..pegang ni tak kena..pegang tu tak kena..lepas 10 minit baru pandai pilih baju..haha sengal..hasil rembatan adalah sebanyak 19helai yang setiap satunya berharga rm5.antara yang dibeli sehelai jeans, 4 pasang kemeja untuk kerja, 1 cardigan, 2 helai baju untuk danish dan selebihnya tshirt.it's not so bad lah..cuma banyak beli warna putih.jadinya banyak yang ade stain2.balik2 teros rendam baju-baju tersebut dalam vanish..dan ia kembali bersih :) sooka sangat..heh

habes cerita hari sabtu dan ahad seharusnya hari untuk jumpe encik tunang.dan sy pun tunjuk la design kad yang sy buat.dan alhamdulillah beliau suka..heh..settle..tunggu untuk diprint je.bergerak jugak akhirnya wedding progress..

daa..

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda

bloggerwidgets