permata hati ibu dan ayah

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Friday, 25 November 2011

mimpi..


salam..hai semua
semalam sy mimpi rambut kena potong pastu ditanam..bila bangun dari tido rase takot sangat.pelik mimpi ni..
 
tadi google la tafsiran mimpi rambut dipotong..hmm.ikot tafsiran tu akan tinggalkn orang yg disayang dan akan mulakan hidup baru..bab nak mulakan hidup baru tu mmg la betol tapi tinggalkan orang yg tersayang tu macam takut je..buang jauh2 pikiran negatif tu..

ade satu lagi tafsiran alamat ada saudara atau keluarga yang terganggu kesehatannya (sakit) atau akan bercerai.
 
pandangan sy untuk sedapkan hati :
- dalam mimpi tu ade bercakap-cakap (rasenye), orang kata kalo mimpi kte bercakap itu gangguan syaitan
- berpikir mungkin org yg akn dtinggalkan tu mak sebab nak kawen kan..
- mungkin terbawak-bawak jugak sebab sy ade terfikir nak pegi saloon balik rumah nanti.
- anggap je mimpi 2 mainan tido

hmm risau sangat sebenarnya..tanya membe pon diorang cakap cam takot plak..hmm

banyak jugak mimpi pelik2..macam mimpikan orang yang x pernah kte ingat langsung..tapi orang kata tu tandanya orang tu rindu kita (masalahnye orang tu ofismate, x kan die rindu..hmm)

mimpi gigi patah..orang kata ade keluarga nak meninggal,tapi xde pun

hmm tah la..dalam banyak2 mimpi..mimpi semalam cam teringat2 plak..

ya allah lindungilah aku serta semua orang yang aku sayang, berkatilah hubungan kami dan jauhkanlah kami dari segala musibah..aminn3 ya rabb

1 comment:

  1. insyaAllah moga dijauhkan perkara yg kurang elok. do come, visit & be our follower at http://blurplediary.blogspot.com/

    do keep in touch =)

    ReplyDelete

Tinggalkan komen anda

bloggerwidgets