permata hati ibu dan ayah

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Thursday, 16 February 2012

tak sabar melihat hasilnya

salam..hai readers

semalam dapat sms dari abam videographer..katanya video da siap dan boleh amek hujung minggu ni..soookaaa..tak sabar sangat nak tengok video tu..berbaloi tak dengan bayarannya? itu nanti review after dapat video keh! 

dan hujung minggu lepas yazman dah kasi softcopy untuk gamba majlis nikah.hasil sangat2 puas hati..walopon mungkin hanya dimata sy..hehe.untuk b2b perak sy berani suggest yazman untuk jadi OP majlis korang..yay!

tepek satu gamba yang menunjukkan kami enjoy masa wat video..haha

sangat happy kan muka..haha

8 comments:

  1. nur video amik spe?nora ngah survey area tpeng 2..aleeya studio mhal la..xmmpu..huhu..

    ReplyDelete
  2. nur amek ngan takteh..ekceli terpaksa amek sebab dah byr depo..kan ade kes ngan diorg pasal baju ritu.risau diorg tanak pulang depo ameklah video..hehe

    ReplyDelete
  3. naik betul warna dlm gambar tu.. tambah2 ada bantal kaler kuning.. :p

    ReplyDelete
  4. gamba tu yang wat gamba makin menyerlah ye..hehe

    ReplyDelete

Tinggalkan komen anda

bloggerwidgets