permata hati ibu dan ayah

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Tuesday, 21 February 2012

tiga majlis dalam masa tiga bulan

salam..hai semua..entri kedua untuk hari ini..haha awat cargas semacam je ni..

ok..entri kali ni nak cerita tentang majlis ketiga dalam masa 3 bulan..hehe..
11 disember 2011 - abang kawen
21 januari 2012 - saya kawen
18 februari 2012 - kakak kawen

hohoi..mesti ramai yang cakap..napelah tak wat sekaligus..kan lebih mudah + menjimatkan..
kami 3 orang ada jawapan sendiri

abang saya : "saya nak kawen dulu dari adek saya"

saya : "kalau abang nak wat majlis sekali nanti kenduri saya tak meriah sebab abang cuma wat majlis bertandang sedangkan saya majlis resepsi"

kakak : "saya wat majlis kecik2 je,tak boleh join sekali ngan adek sebab jemputan diorang ramai"

see..kami mempunyai alasan tersendiri..tapi yang penatnya mestilah mak dan abah..3 kali kenduri..3 kali jemput orang.sampai ada yang tak percaya bila abah datang menjemput lagi..huhu

jadinya sabtu lepas adalah kenduri perkahwinan terakhir untuk musim ini..haha.mungkin 6-7 tahun lagi baru ada kenduri plak..untuk my one and only adek..

sebab masing2 masih fefeeling pengantin baru..saya & suami dengan abg & wife pakai baju nikah..hohoi..daripada baju tu terbiar tergantung dalam almari..ada baeknya kitorang pakai tyme kenuri kakak..haha

pengantin satu bulan lepas


pengantin dua bulan lepas

aish asek tunjuk gamba pengantin basi..meh nak tujuk gamba pengantin baru..hehe


setelah 7 tahun berlalu..danish dapat papa baru..alhamdulillah.
untuk my one and only sis..saya doakan semoga ikatan ini kekal hingga ke syurga..kamu wanita muda paling kuat saya pernah lihat mengharungi pelbagai rintangan..

akhirnya saya nampak satu family bahagia untuk danish..

ok itu je nak dimerepekkan..bai!

2 comments:

  1. alhamdulillah..
    jodoh.. tak ada siapa yg tahukan.. danish mesti sgt bahagia.. :)

    ReplyDelete
  2. aminn3..suka ble tengok die happy :)

    ReplyDelete

Tinggalkan komen anda

bloggerwidgets