permata hati ibu dan ayah

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Tuesday, 3 April 2012

over dimanjakan..~

salam..hai readers..lama rasenya tak menaip kat blog ni..rindu..huhu
bukan penangan ibu2 mengandung yang tak boleh menghadap laptop kerana ibu ini hari2 perlu menghadap laptop..dah itu kerojenye.

tapi mungkin waktu ini lebih suka mmbaca dari menulis..banyak info yang diperlukan dari mommy2 diluar sana..huhu

maseh cergas seperti sebelum ni.takde loya2..sehat alhamdulillah tapi mungkin dah mula sikit2 simptom yang orang laen alami..
- tidur malam tak lena
- kerap buang air kecik
- nafas bunyi cam penat
- kaen baju kurung cam dah ketat..(ehh ni bkn simptom..huhu)
- sakit pinggang 
- sakit cik B

tapi tu sume tak menghalang nak wat keje harian..
wiken ritu mak dtg rumah..yang best mak datang siap bwk rendang..huhu.tak payah masak katanya..
basuh pinggan pon sikit je..yang laen mak yang NAK settlekan
nak turun amek daun kari pon mak soh hati2..
apa yang nk disuap kat mulut pon mak kena tengok dulu..huahuahua..
over dimanjakan la.. bukan mak je..abah pon same..nak kata seronok nak bercucu..cucu laen da berderet.
tapi3..suka jugak bila mak dan abah super duper caring..haha
suami pon da mula caring..trjaga malam dia pun trjaga sama..
apa yang sudah mula diambil
- asid folik (dah start mkn selepas kawen lg..dah habes 4 papan)
-susu anmum materna..

doakan yang terbaek buat kami ya :)

4 comments:

  1. wahhh.. tahniah nur.. hehe.. stakat ni iza cuma makan asid folic je dulu.. susu belum lg.. tp mungkin akan beli enfamama kot :)

    ReplyDelete
  2. thanx dear..hehe..bagus2 makan asid folic dlu.nur mnum gak susu pas kawen tapi mnum susu dutch lady je.. :)

    ReplyDelete
  3. sakit last skali 2 sakit cik B?B for?huhuhu...
    nur nora nk tnya tdung n veil nikah nur nk sewa x?
    insyaallah nora nikah 6.7..xsmpt la nk bt pape..
    sbb cpt sgt..

    ReplyDelete
    Replies
    1. b for tettttt~ hahaha
      hmm nur ade tudung je dear..veil tu nur sewa dr sazlees..
      kalo nora nak sewa tudung je ade la :)

      Delete

Tinggalkan komen anda

bloggerwidgets