permata hati ibu dan ayah

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Thursday, 12 April 2012

Peneman setia dikala ini~

salam..hai readers

minggu ni bermulanya evening sickness..aduhai..memang lembik terus
balik2 keje teros cari katil..masak? dah tak mampu..suami ambil alih
bau nasik pon dah tak lalu..makan nasik lagilah tidak!
yang boeh masuk dengan lajunya hanya buah-buahan
risau sangat dengan keadaan yg didalam..
semalam suami paksa makan nasik..sikit pun takpe katanya sebab dah 3 ari tak makan nasik..akibatnya..makan sambil berair mata sebab kena paksa..haha over sensitif
alhamdulillah cuma pening2, rasa loya2 dan tak larat buat keje..muntah masih boleh dikawal..
peneman setia dikala ini..tak kira waktu..


ya allah, moga dipermudahkan segala urusanku..aminn :)

7 comments:

  1. Sabar eh...its normal :) saya pun macam tu jugak dulu....boleh nangis sebab nak makan nasi adoi sebelum ni laju je makan..be strong okay.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan..benda nak makan nasik je pun tapi nangis mcm kne pukul..haha,thanx dear :)

      Delete
  2. sbr yer...
    mule2 hari tu Gadis pun mcm tu jugak..

    smpai kurus dh bdn ni...huhuhu...

    kuatkan semangat utk baby yer...=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye..kne kuat utk baby :) thanx dear

      Delete
  3. ciann nur..huhu xpe korban ckit demi baby..
    nur nk sewa x bju nikah nur?n nk tnya takteh bridal ok x?
    nur ckp der mslh ckit psl bju kn?email nora bleh x?
    norasaniey11@yahoo.com..
    tq mommy..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye2..korban byk ni..hehe
      ok..nur email keh!

      Delete
  4. emi baby tercinta kaan..:)

    follow n link u k..:)

    ReplyDelete

Tinggalkan komen anda

bloggerwidgets