permata hati ibu dan ayah

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Tuesday, 7 August 2012

Rindu :'(

salam..hai readers..

harini dah masuk 18 ramadhan..tak lama lagi nak sambut aidilfitri..sronok baca persiapan2 raya sume orang..bagi sy ngan suami, semuanye ala kadar..sy siapkan sepasang baju kebaya versi besar dan dress..untuk suami baju melayu dan tshirt..cukuplah kot sebab memang takde hati nak sambut raya beria2..

kalau ikotkan 1 syawal jatuh pada 19 Julai..genap 2 bulan pemergian abah..sume ahli keluarga pun macam xde prasaan nak sambut raya ni..sebab sebelum2 ni, abah yang akan tunggu anak2 dia balik..abah yang akan bukak lemang sambil anak2 duduk tunggu nak makan..abah yang akan duduk siap2 lepas balik solat untuk sesi salam2..tangkap gambar..hmm..i miss u abah..sungguh!

hmm abang pon tadek mood :(
tah untuk berapa lama lagi air mata ni akan sentiasa berlinang bila ingatkan abah..mungkin untuk selamanya..

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda

bloggerwidgets