permata hati ibu dan ayah

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Tuesday, 16 July 2013

badan aqeel nampak susut..

salam hai readers..

haritu mase bawak aqeel g rumah kakak, mak cakap nampak aqeel macam dah panjang..acu aqeel plak cakap aqeel dah ringan sikit..haihh..

nak kate aqeel kurang makan, tak jugak sebab bekal makan mesti habes hari-hari tapi aqeel dah kurang nyusu..bekal 5 botol 4oz mesti bawak balik 2 botol penuh..maknanye aqeel minum 12oz je + 2 kali makan bubur dari 7pg sampai 6ptg..risau bile orang kate aqeel dah kurus..huhu..

tapi ibu dapat rase aqeel susut sikit sebab die dah makin lasak..aktif sangat..sejak2 dah boleh berdiri ni semua bende nak capai..kalo tak dapat die cari lak benda laen..bila dah letih sangat die akan duduk..diammm je sambil tengok tv..time ni kalo sua susu, mata akan terus layu..huhu.


bile digugel2 tak de ape yang perlu dirisaukan kalau anak dah kurang nyusu asalkan die berselera makan..nanti akan ade satu mase die akan nyusu banyak plak dan makan kurang..

p/s : hujung bulan ni aqeel ade checkup kat kk..baru bole taw aqeel makin susut ke makin mok2..hehe

4 comments:

  1. bukan susut kot tp sbb da makin tinggi, dat y nmpk dia ala2 susut ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol2..susut sebab isi2 g tempat len :)

      Delete
  2. susut pun aqeel tetap nampak comel :)

    ReplyDelete

Tinggalkan komen anda

bloggerwidgets