permata hati ibu dan ayah

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Tuesday, 13 August 2013

Aidilfitri 2013

salam..hai readers..

belum terlambat kot nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri..

meriah raya tahun ni dengan si bulat aqeel..

malam raya boleh plak aqeel demam..haih..lepas je berbuke terus cari klinik kat pekan..skali sume tutup..aqeel dah melepekkk je..main tak nak..berdukung je..ayah terus ajak g emergency hospital pekan..ha merasalah g hospital malam raya..haha..dapat ubat demam ngan ubat masuk ikot bontot..


alhamdulillah pagi raya aqeel dah sehat..boleh la bergaya ngan baju melayu siap bersongkok & bersampin..

raya ke-2 plak habes atas jalan je..dari pekan pahang ke taiping perak..seb baek aqeel tak meragam..sempat la 5-6 kali bangun tido..haha

raya ke-3 di penang, ke-4 di bota kiri kampung arwah abah dan raya ke-5 balik rawang..tak puas lagi beraya sebenarnye..hehe (ibu yang terlebih sronok dari aqeel nampaknye ni..)

selamat hari raya daripada kami sekeluarga :)

4 comments:

  1. aqeel comel sgt buat muka cenggitu....terpikat tau umi Qi hehhe...selamat hari raya ye

    ReplyDelete

Tinggalkan komen anda

bloggerwidgets