permata hati ibu dan ayah

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Wednesday, 30 October 2013

11 months old Aqeel Suhayl

salam..hai readers
amuk tok gajah..ayah kawan org pekan (-.-)"

aqeel sambut umur 11 bulan dengan demam lite2..aduhai anak..amek dari babysitter ari isnin, acik tu bagitau badan aqeel dedar..ok.ibu dah risau sebab wiken tu aqeel ade main2 ngan sepupunye yang demam..mungkin jangkit

semalam ibu mc sbb daku kena cirit-birit hoi..maseh mencari dimana silapnye aku makan..semua benda yang masuk dalam perut ni sama dengan yang asben makan..satu benda je x sama..epal.ade kemungkinan ke epal wat food poisoning?

so semalam habeskan masa dengan melayan aqeel yang kejap2 merengek tapi check suhu x de la tinggi sangat..bagi ubat demam je la..but then pagi tadi rase macam makin panas lak..suhu x sampai 38 pon.hmm redha je anta kat umah bbsitter..mak aqeel kata mungkin demam beralih bulan + nak berjalan kot..mungkin..

untuk 11 bulan ni aqeel dah boleh

- makan bubur yang tak diblend..sonang keje ibu..keh3.
- dengar arahan..cth : aqeel mana ball? melilau cari ball..aqeel jom mandi..terus masuk bilik air..
- kalau cakap yay! aqeel good boy..die pon tepuk tangan..hehe
- sebut nenenenen kalau nak susu (yg ni x ajar pon..msti bs yang ajar ni)
- memanjat, berdiri lepas tangan, bertatih kena pegang, sepak bola kalau pegang
- gamit2 tangan kalau nak suruh dukung..pandaiii ni

itu je la kot yang ibu perasan..membesar dgn sehat ye anak ibu.

12 comments:

  1. tomeinyaaa aqeel suhayl..nama pun unik..

    ReplyDelete
  2. Pipi aqeel..wah...cutenya..mkn pil chi kit teck aun tuk cirit birit ya..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pp labuhhh..huhu..dah ok dah perut ni..hehe tq :)

      Delete
    2. Aznor..tahniah tau..awk slh sorang pemenang tuk komen kat entry sya tu..nanti pm sya kat fb sya ya :)

      Delete
  3. comellnyaa aqeel.. semangat bambam yer

    ReplyDelete

Tinggalkan komen anda

bloggerwidgets