permata hati ibu dan ayah

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Monday, 30 December 2013

13 months old Aqeel Suhayl

salam..hai readers

genap 13 bulan sudah si bujang saya..cepatnyaaa anak membesar.


dah semakin banyak arahan yang aqeel paham

mandi : terus nak bukak baju
solat : cepat2 bentang sejadah, sebelum solat sibuk jugak nak amek wuduk
mamam : nganga kalau nak, kalau taknak geleng
jalan : bukak kabinet kasut amek shoes
sayang : cium guna dahi (-.-)"

dah faham kalau suruh amek pape barang..books, shoes, ball, lorry n etc
kalau baca bismillah cepat2 tadah tangan tapi cepat2 jugak aminnn..hehe
kalau suruh bye2..aqeel tak lambai dah tapi dia bg flying kiss
salam cium tgn letak kat pipi
dah pandai buat gaya takde dengan tangan..itu antara yang ibu ingat

berjalan : ade lah 5-6 tapak kecik2..lebih banyak merangkak
bercakap : words terbaru macam buu (ibu), dak (takdak)..selain dari yah (ayah), tet (cat),mam (mamam), nen (nenen)..
makan : still makan bubur nasi + 15oz susu ibu

4 comments:

  1. Iffat pandai babai..tp flying kiss plak x pandai lg..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. iza, aqeel dah lame pandai babai..skrg die dah malas..tu bg flying kiss je..hehe

      Delete
  2. comel bam bam aqeel ni..sok dah besar kawan abg fayel eh

    ReplyDelete
    Replies
    1. abg fayel pon tua bulan je..hehe..skolah tetap sama2 :)

      Delete

Tinggalkan komen anda

bloggerwidgets