permata hati ibu dan ayah

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Thursday, 6 February 2014

sakit mata

salam..hai readers

malam tadi masa aqeel nyusu perasan matanya merah2..ingatkan sebab ngantok sesangat tapi takde la plak dia nak tido..

pagi tadi bangun2 dia diam je..rupanya mata sebelah takleh bukak..melekat..hehe.agaknya mesti dia kate "nape gelap je sebelah ni"..terus cepat2 panggil ayah..cuak nau ibunye..

mata aqeel bertahi, tu yang melekat tu..basahkan tisu lap2 mata dia baru leh bukak..boleh bukak mata terus cakap.."ehh"..hahaha.nak gelak ibu nengoknye..

rasenye aqeel sakit mata ni..dua2 belah bertahi banyak..dah pesan kat bs tadi, jangan bagi main dengan budak2 lain sangat takot jangkit kalau ye sakit mata..petang ni balik keje baru nak bawak pegi klinik..ehh sebelum tu, sape tau pape natural remedies untuk sakit mata ni..selain dari titiskan susu ibu?

p/s : entri tanpa gambar =  bosan..keh3

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda

bloggerwidgets