permata hati ibu dan ayah

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Wednesday, 19 February 2014

SAYA NAK BLOUSE CANTIK dan MURAH DARI MOMS MADNESS GARAGE


Kenapa korang suka barang murah?

semua orang pun suka barang murah kan..termasuk la aku..tapi barang murah pon kena la tengok kulaitinya jugak..kalau beli barang murah pastu pakai kejap dah rosak tak guna jugak..ngabeh duit je..hehe

Pengalaman manis dgn online shopping

aku ni memang pembeli barang online tegar, sampaikan kalau ada barang sampai, receptionist akan call pastu cakap "dear, santa claus is here"..hehe.sebab dia kata slalu sangat ada barang untuk aku..
ada banyak pengalaman manis dgn online shopping ni :
  • deal dengan seller yang sgt sabar..layannn je walaupun aku ni jenis banyak tanya.
  • barang sampai lepas sehari wat payment.
  • dapat discount bila repeat order.
  • bukak parcel siap ada free gift.
  • seller msg tanya condition barang lepas barang sampai.

bagi aku la..dalam online shopping ni aku akan cari seller yang bagus..tak kesah la harga lebih 2-3 ringgit dari online shop lain..ehh pastu kan aku suka bile seller letak harga barang kat gamba, takde nak "pm for price"..keh3

btw, belom sempat membeli belah dengan moms madness garage..soon maybe..kalau ade barang baby dengan harga kasih sayang tu jangan segan silu tag aku eh rara..hahaha

TAG 2 org peserta lain

fiza

for more info pasal GA ni boleh klik banner GA atas nun eh

Jom2 korang meriahkan GA ni..GA bermula 18 Febuari 2014 hingga 2 Mac 2014..
moh lekaih!

p/s : asek join GA je aku ni..rase cam nak wat GA jugak lah..hahahahaha

6 comments:

  1. Haaaaa...bila aznor nak buat GA.....hadiah tuh biar mengancam sikit...kak jah ko nak bersilat GA nanti wakakakak

    ReplyDelete
    Replies
    1. kah3..idea dah ade umi qi..hadiah je blom pikir nak bg ape..hahaha

      Delete
  2. biasa kalau repeat order mesti harga murah sikit & dapat gift kan3

    ReplyDelete

Tinggalkan komen anda

bloggerwidgets