permata hati ibu dan ayah

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Monday, 10 March 2014

08032014 - wedding bff

salam..hai readers

ari sabtu lepas berkesempatan pergi wedding my one n only bff masa kat melaka dulu..

nak flashback sket macam mane kenal ngan minah sorang ni 4 tahun lepas lebih kurang

cik kathy ni.eh silap puan kathy ni student MMU..dan aku student UTeM.aku sampai kat melaka dengan satu beg besar dan sebijik moto..dengan niat nak dapatkan master.tanpa sorang kawan yang aku kenal pon..ehh silap lagi..ok aku ade kenal sorang je kawan..kamil, kawan mase sekolah rendah.tbe2 sedih plak rase..huhu..ok sambung balik.dengan bantuan kamil aku dapat rumah sewa kat flat taman tasik utama..menyewa dengan dak degree, kawan-kawan sekelas kamil.ofkos la pempuan kan..duduk kat rumah ni ibarat macam aku balik rumah, masuk bilik..keluar mandi pastu duduk la dalam bilik tu..bukan sebab housemate tak baik..diorang sume baik2 belaka tapi aku ni yang susah nak join diorang.kelas aku kul 6-8 mlm..kadang2 aku duk kat lab dari pagi sampai malam..memang tak jumpa housemate.

dan kamil ni kenalkan aku kat sorang lagi member die..zila, untuk teman aku makan ke ape ke..zila ni la yang kenalkan aku kat kathy.dan bermula la cerita gila2 kami berdua..aku suka kathy ni sebab die cakap main lepas je, xde simpan2 dalam hati punye..dan dialah yang banyakkkk sangat tolong aku..dia ade kereta so dia la yg slalu ajak aku g makan, round2 jusco, mydin..dan yang paling aku takleh lupe dia la yang tolong aku pindah rumah ke taman belatok mas..anak orang yang boleh dikatakan senang tapi langsung tak belagak..kami boleh same2 rempit naik moto aku g bandar melaka..dan die happy.sgt happy..hmm..susah nak jumpe kawan camni



ok stop cerita pasal kami..dan sabtu lepas dia dah kawen..kawen dengan cinta hati dia dari zaman blaja kat melaka lagi..segalanya sangat-sangat cantik..majlis kat dewan banquet UPM..dari pelamin, deco, doorgift and ofkos the pengantin..



untuk sayangku kathy..Selamat Pengantin Baru, semoga bahagia hingga ke syurga dan cepat2 dapat baby..aminn :)

6 comments:

  1. ramai kawan2 dah hilang bila dah berkahwin ni.

    ReplyDelete
  2. samalah Petak Bunga.. dah semakin susah nak contact bila memasing dah kahwin ni.. komitmen kerja.. family buat susah nak jumpa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tambah dengan anak lagi..bile nak jumpe kadang anak tak sehat la..br baik demam la..slalu je cancel..huhu

      Delete
  3. hauhauhauha~ hmm..tq my dearestt!! terharu ko masokkan post ni. nnt kite jmpe okeh! dun worry..kite tetap contact tru YM. macam mana pon jadi. oraitt?? ko la kawan aku dunia akhirat. amin2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye kawan dunia akhirat! tahniah sebab berjaya jumpa post ni..haha

      Delete

Tinggalkan komen anda

bloggerwidgets