permata hati ibu dan ayah

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Wednesday, 12 March 2014

i'm sorry son!

salam..hai readers

hmm bila ingat apa jadi semalam rasa cam teruknya ibu aqeel ni..aduhaii

semalam, ngah nak dinner bawak aqeel duk sekali kat meja makan..selalunya memang aqeel tak duk sekali sebab kitorang gilir2 makan..tah kenapa semalam aqeel pon join sekali..aqeel duk kat kerusi yang menghadap tv..sebelah ibu..

aku rasa aku dah habeh hati2..aku punya la jaga takot aqeel jatuh sangkut dagu kat meja..nauzubillah..sebab meja tu glass..dah nak siap makan, tengah makan kopok lekor, aqeel berjoget tengok iklan kat tv..tah cane die terpelecok..jatuh dari kerusi, terlentang..bayangkan agak tinggi la kerusi makan tu..penah je aqeel jatuh katil tapi rasanya takde la setinggi kerusi..

masa aqeel jatuh tu kuat gila ayah aqeel jerkah aku "sayang!!"..ergh sentap plak ibu time tu..haha.terus angkat aqeel pelok kuat2 bawak masuk dalam bilik..check2 belakang kepala aqeel ada benjol sikit..merah..cepat2 tuam dan tak lama pastu aqeel senyap..dah nyusu aqeel keluar bilik cari ayah dia..nak tau dia watpe kat ayah dia? aqeel  "pukk" ayah dia..hahahahaha.dia nak cakap yang ayah dia yang wat dia jatuh.atau mungkin dia marah ayah dia jerkah ibu.hahaha perasan ibu!

nak tidur ku belek2 kepala aqeel..dah ok.sayu rasa hati, tak penah aqeel jatuh camtu, mesti sakit..maapkan ibu sayang..hmm :'(


17 comments:

  1. lor..aqeel puk ayah yeh...maybe dy tekejut gak ayah dia jerkah ibu....heheh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha tula ain..tataw ape sebab die g pukul ayah die..marah ape pon tataw

      Delete
  2. aznor dlu lin cmtu gak.. anak jatuh mmy menangis...
    sekarang bila dia jatuh, kitorang tgk je... =) da biasa dan selalu sangat jatuh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..tula alin..slalugak die jatuh..kalo sket2 tu memang angkat die pastu gosok2 je..ni sebab jatuh tggi, tu yang sayu ati tu..haha

      Delete
  3. sayang sangat tu kat ibu dia...siap puk ayah dia...Amir selalu juga jatuh tapi tempat rendah-rendah...mulanya sayu juga hati, lama-lama redha je sebab dah ditakdirkan dia nak jatuh...apa-apapun tetap berusaha juga untuk elakkan daripada jatuh...^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee tu la..boleh plak pegi puk ayah dia..tula..dah memang nak jatuh tp tetap rase bersalah gak sebab rase cam boleh elak die dari jatuh..huhu

      Delete
  4. Malang x berbau dear... Monitor 24h yer... InsyaAllah xde apa2...

    Ha3 bole dia babap ayah dia ha3

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula..budak nak membesar kan..jatuh tu biase la

      Delete
  5. aqeel x nangis ke sis?? klo sy pn mesti risau..kesian aqeel...comel je dia p puukkk ayah dia tu hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hui maunye tak nanges..kuat nangesnye..tak tentu arah ibu..huhu

      Delete
  6. hehehhe pandai dia pukk ayah dia hahahhahhahaha....jaga ibu sgt nih sok besaq kikiki

    ReplyDelete
  7. sedih sangat tau bila anak jatuh..rania jatuh katil baru ni..dia nangis sikit je, mak dia nangis banyak.. haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan..sama! ibu dia yg menitik air mata tak berenti..anak diam dah.haha

      Delete
  8. Mmg mak2 ni mudah tersentuh ht kn klu ank jatuh ke.kna pape..Alhamdulillah Aqeel tk pape.yg herannye pndai pulak tu dia g puk ayah tu...hehe.Aqeel ..Aqeel

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula..lega tak pape..hehe marah beno die kat ayah die

      Delete
  9. Anak ni makin besar makin lasak kn..kdg2 dh pantau pn.benda ttp blh jd dpn mata sekejapan je...Alhamdulillah Aqeel tk pape....

    ReplyDelete

Tinggalkan komen anda

bloggerwidgets