permata hati ibu dan ayah

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Tuesday, 8 April 2014

Gunting rambut

salam..hai readers

masa opah aqeel datang tengok aqeel time demam tu. opah kata rambut panjang sangat ni.panas susah nak keluar..so bila aqeel dah baik demam hari ahad tu terus bawak g kedai gunting feveret aqeel..

aqeel memang takde masalah potong rambut.die diamm je.ane tu pon suke sebab aqeel tak gerak2..sebelum start potong aku da warning awal2 ane tu..jangan potong rapat sangat sampai nampak kulit kepala..aqeel tak sesuai kalau rambut nipis ngat.huhu

dah siap potong, ane tu tunjuk spray rambut..tah cane bleh plak aku angguk..haha..zass die spray rambut aqeel,pastu sikat wat rambut pacak..tanjat ibu.hahaha..gelak besar kitorang tengok rambut aqeel..dah macam big boy sangat..hehe


p/s : semalam aku try natural remedies untuk aqeel punye batuk n selsema..bagi madu sebelum tido pastu wat garlic socks..tgh2 malam aqeel bangun muntah melaut..keluar habes semua kahak kot.sebab aku bagi madu ke? lega tengok dia tido nyenyak :)

4 comments:

  1. Wah... handsome heri tu... semoga cepat sihat jugak

    ReplyDelete
  2. Waa dh potong rambut ye...smart...bgus buat natural remedy :) good job

    p/s thanks visit blog Umi Qi ye...sbb Umi Qi leh detect tetamu masuk tanpa tinggalkan any komen...thanks readers :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mesti baca umi qi oi..kgkadang x sempat nak leave komen..huhu.sori eh :)

      Delete

Tinggalkan komen anda

bloggerwidgets