permata hati ibu dan ayah

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Friday, 15 August 2014

2nd pregnancy : 2nd checkup - poor spacing

salam..hai readers.

semalam dah pegi 2nd checkup.malas plak aku nak cite details pasal checkup tu.haha

biasa la basic checkup je, check darah, air kencing jumpa doc..semalam kena gak sedas ngan doc sebab lambat bukak buku..marah2 kata awak kalau tak de mase nak g bukak buku pun kena checkup kat private..bila aku cakap aku g private baru die senyap.eiii!

pastu die tulis kat buku aku "poor spacing"..tak tau nak gelak ke nak sentap.hahaha

biarla poor spacing pon doc, asal anak saya sempat fully breastfeed for one and a half year
biarla poor spacing pon doc, asal anak sulung saya sehat walafiat
biarla poor spacing pon doc, kalau dah ini waktunya allah kurniakan rezeki

chill la doc, tak yah nak wat muke ketat bila aku cakap "anak sulung saya 1tahun 8 bulan"
tak yah nak angkat jari kira berapa umur anak saya bila adik dia lahir
tak yah nak suruh saya makan perancang..kalau allah nak bagi, makan la perancang hebat mana pon...tetap jadi..

10 comments:

  1. eh anis tau preggy dulu pun airis baru 1 tahun 9 bulan...relaks je....

    ReplyDelete
  2. sabar yer... take care tau...

    ReplyDelete
  3. Bykkan bersabar ye..pedulikan kata2 negatif tu..
    Rezeki allah bg kita terima je ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang sis..saba je la bebanyak.sapelah kte nak tolak rezeki allah

      Delete
  4. nseb baik linda x jmpe doc tu...hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. naseb x baek jumpe doc mulut puaka sket.hahaha

      Delete
  5. Erk........ anak sulung sy br 11 months, dh mngandung 7 bulan......... lg la poor spacing..... hehe
    wat dunno je.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang..abaikan je..dah rezeki ye tak

      Delete

Tinggalkan komen anda

bloggerwidgets