permata hati ibu dan ayah

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Monday, 21 September 2015

small gath GBSB - minum petang

salam..hai readers

hari sabtu ritu kami plan small gath sebab dah lamaaaa sangat tak jumpe geng gojes.aku antara yang paling excited! sekalik...asben cakap die kena keje sabtu.ganti minggu depan cuti raya.fine!

tapi ciknaa, leenda ngan ju tetap jumpa kat taman layang2 pagi tu

on fb di pagi hari my cakap nak datang rumah aku, boring katenye..aku ok je.aku suka orang datang rumah, tetamu kan pembawa rezeki.tapiiiii..aku agak cuak sebab asben takde.cane aku nak kemas rumah ngan si tonet dua org tu.

bincang2 so diorang decide nak datang petang.senang ati aku.aku goreng bihun ngan keropok je..



khairul dtg tanpa kesesatan..syabas betei..my lewat sket sebab danish mntak isi minyak.hahaha

kul 6.30 budak2 dah tak saba nak mandi kolam..berlarian dalam keadaan berbogel anak2 khairul.hhahaha. ngan anak2 aku skali saited.aqeel aku jarang bagi die mandi swimming pool tu padahal dari koridor dah leh nampak kolam.hahaha



berendam la budak2 sampai kul 7..naik atas sambung lagi main mainan, ngulang makan bihun.kul 8 lebih kot baru diorang gerak balik..


aqeel asek la tanya..mana abg? mana dhia? nape balik? aqeel nak mandi kolam dengan abang lg.hehe



thanx my & khairul sudi datang teratak kecilku~

6 comments:

Tinggalkan komen anda

bloggerwidgets