permata hati ibu dan ayah

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Friday, 20 November 2015

review - Malish Mango Single Electric Breast Pump

salam..hai readers

harini nak review breastpump yang dimenangi setahun yang lalu..lamenye la hai nak review.haha

dah 9 bulan umur ammara, dan dah 9 bulan jugak la pam ni berkhidmat.aku start guna breastpump ni masa ammara 4 hari..

apa yang best pasal malish mango ni?



bunyi : senyap. tak kuat sangat..nak lagi senyap letak atas tilam. hampir hilang bunyinye.hahaha

suction : aku pakai level 5..sesedap rase suctionnye..tak sakit langsung

portable : sebab boleh guna powerbank..sekarang semua bp pon boleh pakai powerbank rasenye.aku memang guna powerbank setiap masa sebab kat surau takde plug..boleh pam sambil drive jugak uols..hahaha



masa aqeel aku guna snowbear..best jugak. haritu aku try guna balik suction die macam dah tak kuat.maybe kena servis..so untuk malish mango ni nora bagi 5 bintang!

2 comments:

Tinggalkan komen anda

bloggerwidgets