permata hati ibu dan ayah

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Wednesday, 24 February 2016

Gathering gojes blogger supermom & baby 2016

salam..hai readers..

lama tenggelam, tiba-tiba hari ni timbul.semata-mata sebab nak cerita pasal gathering gojes ahad lepas

ini kira 1st gathering la untuk tahun 2016 + nak jumpa umie sebelum dia balik miri.

agak lama jugak plannya..2 minggu sebelum aku rasa. alhamdulillah ramai yang dapat join.


makanan jangan cakap la.memang banyak.ada ABC fradoo yang femes tu, sandwich telur, naget, fries, sosej, puding jagung, cheesekut...macam-macam lagi la.gegojes ni memang murah hati semuanya

aku sempat goreng mee je pagi tu. dan aku dapat sorang peminat mee aku..arissa! dia ulang makan 4 kali ok.hahaha

aktiviti utama mestila menjemah..asben aku kejenye kejar aqeel kat playground.
last skali mesti la sesi bergambar..



alhamdulillah dapat join gathering lagi untuk kali ni..next? maybe jumpa lagi time family day kali kedua.yay!

bloggerwidgets